Добро оплакване

Как да подадете жалба?

Опаковайте стоките добре, така че пратката да издържи на транспортиране и обработка (можете да използвате и оригиналната опаковка, която е по-екологична). Моля, приложете и този попълнен формуляр Формуляр за рекламация.

Ако нямате принтер, можете да ни изпратите формуляра по имейл или да ни изпратите ръкописно описание на повредата. Не забравяйте да включите номера на поръчката си.

Къде трябва да изпратя върнатите стоки?

Имаме обратен адрес във всяка държава. Не е нужно да се притеснявате за високите разходи за връщане на стоките в нашия централен склад в Словакия. Обратната логистика се осигурява от услугата за доставка Packeta. Стоките, които изпращате на нашия обратен адрес, ще бъдат препратени от Packeta до нашия централен склад в Словакия.

Държава за доставка: Bulgaria

ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
95081858 - kafebarista.bg
Office ECONT RUSE DRUZHBA
RUSE 7000, bul. Vasil Levski 4

 

Връщане на стоки по пощата / куриер
Можете също така да изпратите стоките по пощата или с куриер, директно до адреса на склада: NajTrade sro, Hroncova 1, 040 01 Košice, Словакия.

Моля, не изпращайте пратката с наложен платеж. Пратки, изпратени с наложен платеж, ще бъдат отказвани. Също така препоръчваме да застраховате пратката.

Търсите нещо друго?

Можете да намерите пълния текст на Процедурата за рекламации тук.

Нашите данни за контакт и фактуриране можете да намерите тук.