Как да върнете стоки във вашата страна?

Условия за връщане

Можете да ни върнете стока в рамките на 14 календарни дни от доставката.
Стоката трябва да бъде неупотребявана, в 100% състояние, ненаранена, незацапана и в оригиналната си опаковка.

В случай на връщане на използвани или повредени стоки, ние си запазваме правото да намалим сумата на възстановяването с разходите за възстановяване на стоките в първоначалното им състояние (почистване, подмяна на части и др.).

Стоки, които са закупени с идентификационен номер по ДДС, не подлежат на връщане в рамките на 14 дневен срок.

 

Къде трябва да изпратя върнатите стоки?

Имаме обратен адрес във всяка държава. Не е нужно да се притеснявате за високите разходи за връщане на стоки в нашия централен склад в Словакия.

Обратната логистика се осигурява от услугата за доставка Packeta. Стоките, които изпращате на нашия обратен адрес, след това се препращат от Packeta до нашия централен склад в Словакия.

Държава за доставка: Bulgaria

ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
95081858 - kafebarista.bg
Office ECONT RUSE DRUZHBA
RUSE 7000, bul. Vasil Levski 4

 

Как да опаковаме стоките и какво да сложим в пратката?

Моля, опаковайте стоките внимателно, за да не се повредят по време на транспортирането. Можете също така да използвате нашите опаковъчни материали (ако все още ги имате), ще бъде по-екологично :-).

Включете този формуляр за отказ с колета. Ако нямате принтер, можете да ни го изпратите по имейл. Най-добре е да ни изпратите и вашия IBAN, за да избегнем правописни грешки, когато четем вашия ръкописен IBAN.

Изпратете стоката в 100% добро състояние, без повреди, без никакви замърсявания и в оригиналната опаковка.

 

Кога и как мога да си върна сумата?

Ние ще ви възстановим сумата веднага щом колетът ни бъде доставен и ние го проверим. Това обикновено е в рамките на 5-8 работни дни от момента, в който стоките са доставени на нашия адрес за връщане във вашата страна.

Ако сте платили поръчката си онлайн, ние ще възстановим сумата във вашата сметка, свързана с картата, с която сте платили онлайн.

Ако сте платили по банков път или сте избрали наложен платеж, моля, уведомете ни IBAN сметката, по която трябва да възстановим парите ви.

 

Търсите ли нещо друго?

Пълните условия за отказ от договора можете да намерите тук.

Информация за контакт и плащане можете да намерите тук.